Patiënten zijn ook klanten.
Een tandartspraktijk is een onderneming. Of u het nu wil of niet: u hebt te maken met ‘klanten’ die u toevallig ook patiënten kunnen noemen.
En patiënten, net als klanten, hebben op elk contactmoment met een onderneming een ervaring die hen in hun relatie met die onderneming beïnvloedt. Ze ‘liken’ het bedrijf, de producten of diensten of ze ‘liken’ hen niet.
En wat doen mensen met bedrijven, diensten of producten waarmee ze niet zo’n goede ervaring hebben? Ze gaan ze minder gebruiken of met tegenzin en misschien veranderen ze zelfs van merk!
Omgekeerd gaan diegenen die een positieve ervaring hebben het merk, product of dienst aanbevelen bij vrienden, kennissen of familie.
Hebt u op die manier al nagedacht over uw praktijkvoering en de mogelijke contactmomenten van uw patiënten met uw praktijk bekeken?
En patiënten, net als klanten, hebben op elk contactmoment met een onderneming een ervaring die hen in hun relatie met die onderneming beïnvloedt. Ze ‘liken’ het bedrijf, de producten of diensten of ze ‘liken’ hen niet.
En wat doen mensen met bedrijven, diensten of producten waarmee ze niet zo’n goede ervaring hebben? Ze gaan ze minder gebruiken of met tegenzin en misschien veranderen ze zelfs van merk!
Omgekeerd gaan diegenen die een positieve ervaring hebben het merk, product of dienst aanbevelen bij vrienden, kennissen of familie.
Hebt u op die manier al nagedacht over uw praktijkvoering en de mogelijke contactmomenten van uw patiënten met uw praktijk bekeken?
Savvident Praktijk ErvaringsOnderzoek
Dat kan nu met de Praktijk ErvaringsOnderzoek module van Savvident.
Door middel van een zeer uitgebreide vragenlijst wordt uw praktijk, de organisatie, medewerkers en manier van werken gescand op alle aspecten die voor een patiënt de ervaring rijker maken.
We beperken ons daarbij wel tot alles wat ‘rondom’ de stoel gebeurt. Voor alles wat in de stoel gebeurt – de effectieve behandeling – bent u immers het best geplaatst.
Door middel van een zeer uitgebreide vragenlijst wordt uw praktijk, de organisatie, medewerkers en manier van werken gescand op alle aspecten die voor een patiënt de ervaring rijker maken.
We beperken ons daarbij wel tot alles wat ‘rondom’ de stoel gebeurt. Voor alles wat in de stoel gebeurt – de effectieve behandeling – bent u immers het best geplaatst.
In de ganse ervaringsbeleving van de patiënt speelt elk detail een rol. Als u en uw medewerkers er in slagen om deze ervaring zo vlot en aangenaam mogelijk te laten verlopen krijgt u en uw praktijk tevreden klanten of patiënten die dat niet alleen zijn omwille van uw goede mondzorgen maar ook omdat alle andere aspecten van zijn of haar ervaring goed zitten.
Na afloop van deze scan die u online invult, maken wij een rapport met aanbevelingen die specifiek voor u en uw praktijk gelden en onmiddellijk toepasbaar zijn.
Na afloop van deze scan die u online invult, maken wij een rapport met aanbevelingen die specifiek voor u en uw praktijk gelden en onmiddellijk toepasbaar zijn.
Meer weten?
Contacteer ons en we nemen contact op om u wegwijs te maken in hoe het precies werkt.
Zo kunt u snel aan de slag in uw praktijk om de patiënt ervaring op een hoger niveau te krijgen.
Meet u overigens de patiënten tevredenheid in uw praktijk? Ook daarvoor heeft Savvident een module ontwikkeld. Bekijk hier hoe het werkt en contacteer ons voor meer uitleg.
Zo kunt u snel aan de slag in uw praktijk om de patiënt ervaring op een hoger niveau te krijgen.
Meet u overigens de patiënten tevredenheid in uw praktijk? Ook daarvoor heeft Savvident een module ontwikkeld. Bekijk hier hoe het werkt en contacteer ons voor meer uitleg.