• Home
  • Hoe we werken
  • Voor wie
  • Neem contact op
  • SAVViDENT
    • Praktijk Ervarings Onderzoek
    • Patient Ervarings Onderzoek
  • Blog
  • Over ons
  • Interessant
Elica
Contact

Tevreden patiënten zijn de beste reclame. 

Uiteraard zal een patiënt tevreden zijn als u goede mondzorg aanbiedt in uw praktijk. Maar goede zorg is tegenwoordig meer dan het geven van de juiste behandeling. 

Patiënten beoordelen u op meer aspecten dan enkel de kwaliteit van de behandeling. Wat denken ze van het onthaal door uw medewerkers, de wachttijd voor een afspraak of de honoraria die u hanteert? 

Niet enkel ik denk er zo over maar ook andere professionals en collega's zijn hiermee bezig. Bekijk wat zij hierover zeggen of download een van interessante artikels.

Vraag uw patiënten hoe tevreden ze zijn!

En hoe komt u er achter wat u nog kunt veranderen aan uw praktijkorganisatie zodat uw patiënten uw beste reclame worden? Zodat de patiënt, naast de uitstekende behandeling ook een uitstekende ervaring heeft met de rest van uw praktjik? Het antwoord is voor de hand liggend en simpel: vraag het hem of haar!
Zo denkt Savvident er ook over en daarom hebben we een online meetinstrument ontwikkeld voor uw praktijk. Patiënt ErvaringsOnderzoek is hét online meetinstrument voor de tevredenheid van uw patiënten in uw tandartspraktijk.

Wat is het Savvident ErvaringsOnderzoek?

Het Patiënt ErvaringsOnderzoek bestaat uit een eenvoudige enquête die voor uw praktijk wordt gepersonaliseerd en waarvoor u zelf uw patiënten kunt uitnodigen om deel te nemen. Het is dus alsof u zelf dit tevredenheidsonderzoek organiseert.
De patiënten kunnen deelnemen via een tablet of computer die u beschikbaar stelt in uw praktijk of via hun eigen tablet, smartphone of computer thuis. 

Savvident heeft een standaard vragenlijst samengesteld die elke patiënt in minder dan 5 minuutjes kan invullen. Wenst u meer vragen? Ook dat kan: de vragenlijst passen we dan aan op uw wensen.

De enquêtes worden verzameld op onze server en op geregelde tijdstippen krijgt u een rapportage over de resultaten. 

Meer weten?

Contacteer ons voor meer info over hoe Savvident Patiënt ErvaringsOnderzoek werkt en hoe u het kunt inzetten in uw praktijk.

De mogelijkheden van Savvident Patiënt ErvaringsOnderzoek.

Savvident Patiënt ErvaringsOnderzoek wordt u aangeboden in 3 schema’s. Zie de tabel hierna voor meer toelichting.
Foto
Alle vermelde prijzen zijn exclusief BTW.

Aantal vragen: standaard aantal vragen in het ErvaringsOnderzoek
Personaliseren enquête: 
Logo, URL: In de enquête wordt uw logo, naam opgenomen en u krijgt een spcifieke URL die uw patiënten verwijst naar de enquête
Uitnodiging patiënten: een uitnodiging wordt aangeleverd die u kunt uitdelen aan uw patiënten met daarop de URL en QR code voor de enquête
Doorlinken na einde enquête: indien u dit wenst kan op het einde van de enquête de patiënt doorgelinkt worden naar uw website
Bijkomende vragen: er kunnen op verzoek vragen toegevoegd worden aan de standaard vragen. Contacteer ons voor meer mogelijkheden
Logica voor overslaan vragen mogelijk: vragen kunnen overgeslagen worden indien bepaalde antwoorden gegeven worden
Aanpassen vragenlijst tijdens enquête: indien de volgorde van vragen dit toelaat. Contacteer ons voor de mogelijkheden
Rapportage: standaard na 1 maand en 3 maand een overzicht. 
Resultaten online consulteerbaar: 24/7 consulteerbaar voor Elite en Expert programma
Export enquête gegevens: beschikbaar in Excel, pdf of CSV voor verdere analyse door u
Uitgebreide rapportage: Contacteer ons voor de mogelijkheden

Elica - Healthy Business Solutions

Contacteer ons
Tel.: +32 (0)486 83 74 69 
willy@elica.be
Elica bvba
Magerstraat 20
9420 Erpe-Mere
BTW: BE0828.777.502
Copyright 2018 Elica - Disclaimer